Print
Zoom In
Zoom Out

خبرگزاری تسنیم منتشر کرد/

تکذیبیه فدراسیون بولینگ و بیلیارد به اظهارات رئیس هیئت استان بوشهر

دوشنبه 01 دی 1399 ساعت 04:17

فدراسیون بولینگ و بیلیارد پاسخ اظهارات رئیس مستعفی هیئت استان بوشهر را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار مصاحبه میثم خرمایی‌پور، رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان بوشهر در خبرگزاری تسنیم(متن مصاحبه را اینجا بخوانید)، روابط عمومی فدراسیون جوابیه‌ای را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که به شرح زیر است:

 

 

خرمائی پور از عزل تا مظلوم نمایی  / استعفای پس از عزل حجیت ندارد

اساسا هرگاه عزل یا برکناری مدیری رخ می دهد موجبات ناراحتی فرد معزول را نیز به همراه دارد. در هفته گذشته عزل میثم خرمائی پور رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان بوشهر نیز از این قاعده مستثنی نبود. هنگامی که نامه عزل بدست او رسید به گونه ای وانمود کرد که خود استعفا داده و نوک پیکان را به طرف فدراسیون برگرداند.

در مصاحبه ای که خرمائی پور با یکی از خبرگزاری ها انجام داد به گونه ای مظلوم نمایی کرد که گویی یکباره این اتفاق رخ داده و شخصا تصمیم به جدایی گرفته است در صورتی که آن طور که اسناد و شواهد نشان می دهند بارها توسط فدراسیون مورد پند و اندرز و انذار قرار گرفته بود تا به برنامه های فدراسیون بپردازد و رتبه هیات بوشهر را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

مدتهاست که فدراسیون با رویکرد حمایتی تلاش می کند تا مجامع عمومی سالیانه هیات ها برگزار شود ولی از جمله هیات هایی که تمایل به ارائه گزارش مالی و برگزاری مجمع عمومی سالیانه نشان ندادند هیات استان بوشهر بوده است.

در سال های گذشته استان بوشهر همیشه در رشته های تحت پوشش فدراسیون عملکرد مطلوب و در جایگاه مناسبی قرار داشت اما در سال اخیر با پرداختن به برخی حواشی تنها از جایگاه رئیس هیاتی بهره برد و توجهی به ورزش استان نداشته است تا جایی که در رتبه بندی سالیانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به شدت تنزل پیدا کرده و ناراحتی ورزشکاران و پیشکسوتان را هم فراهم آورده است.

در زمینه دلایل برکناری خرمائی پور آمده است که بدلیل عدم توجه به پیام های فدراسیون در خصوص برگزاری کلاس ها، مسابقات و تنزل چشمگیر در رتبه بندی فدراسیون، چنین تصمیم گرفته شده است. فدراسیون با توجه به شناختی که از هیات ها دارد، برنامه ریزی کرده و هرگونه کمکی هم لازم است انجام می دهد تا هیات های ورزشی به بهترین شکل ممکن به ارتقا سطح ورزشی بپردازند.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در سال های اخیر به زعم همه اهالی ورزش یکی از موفق ترین فدراسیون های ورزشی کشور بوده است که به هیچ وجه عملکرد درخشان آن قابل کتمان نیست. آمار ها روند رو به جلوی فدراسیون در سال های اخیر را نشان می دهند.

آگاهی به شرایط ورزش کشور، حفظ منافع جمعی فدراسیون در جهت پیشبرد اهداف برنامه ریزی های از پیش تعیین شده نیازمند تصمیم گیری های قاطع و هدفمند است که بعضا با ناراحتی افراد و برخی نیروها همراه می شود، در حالی که شرایط ایجاب می کند فدراسیون موفقی مانند بولینگ، بیلیارد و بولس برای ادامه راه خود نیازمند ایجاد پویایی و نیروهایی باشد که بتوانند یاری دهنده مجموعه باشند. متاسفانه پرداختن به حاشیه ها باعث می شود افراد از متن جا بمانند و نتوانند آن گونه که لازم است فعالیت کنند و آنگاه رو به مظلوم نمایی بیاورد و عدم مسئولیت پذیری خود را گردن سایرین بیندازند.

 

                                                                                 روابط عمومی فدراسیون 

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر بانوان

جدول حذفی و زمان بندی تن بال بانوان در شیراز

بخشنامه بیست و ششمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

  بخشنامه سی و سومین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

رنکینگ ثابت اسنوکر کشوری بانوان

قهرمانی نماینده استان قزوین در اسنوکر کشوری بانوان

رنکینگ ثابت مسابقات پاکت بیلیارد ( بانوان)

قهرمانی نماینده استان فارس در پاکت بیلیارد کشوری بانوان

آغاز رقابت ها رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

پایان مسابقات ناین بال خراسان رضوی

حضور هاشم اسکندری در مجمع سالیانه فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر

دومین رنکینگ ایت بال بانوان استان ایلام برگزارشد

برترین های پاکت بیلیارد دختران کشور معرفی شدند

آغاز رقابت های پاکت بیلیارد و اسنوکر کشوری دختران

نفرات اعزامی اسنوکر بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی مشخص شدند

بخشنامه رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان

بخشنامه رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان

آغاز رقابت های انتخابی اسنوکر تیم ملی بانوان

اعزام برترین های اسنوکر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان